0 €
Robotický vysávač
iRobot Roomba 981 WiFi
Diskusia Robotický vysávač iRobot Roomba 981 WiFi
Margita Ďuricová (18. 08. 2024 12:27)
Veronika (21. 08. 2024 16:09)
Dobrý den,
chyba 17 znamená, že Roomba nemůže dokončit úklid a zrušila úklid.
Váš robot Roomba může ukazovat chybu, pokud oblast, kde uklízí, nemá dostatečné osvětlení (takže jeho kamera nefunguje) nebo je firmware jednotky Roomba poškozen. Doporučujeme vyzkoušet úklid za světla a nebo zaktualizovat robota. popřípadě se obrátit přímo na technickou podporu iRobot.Krásný den
Peter (06. 05. 2022 08:07)
Používaný priemerne 1x (sporadicky 2x) v týždni, čiže vôbec nebol spúšťaný na dračku, pretože 4-5x si ráno podlahy poutierame mikrovláknovým "mopom", lokálne sa vysáva aj s ručným akuvysávačom a 1x týždenne aj tzv.dospelým vysávačom.
Roomba 981 vysával fajn, ale často sa mu stávalo, že tvrdohlavo narážal do nábytku, ktorý si už dáááávno uložil do svojej mapy a často zostával visieť na prahu dverí, takže miestnosť s prahom vo dverách musela byť zablokovaná. Je fajn, že vo výbave mal 2ks digitálnych zábran, ktoré spoľahlivo fungovali. Vedel si pokecaj aj v slovenčine.
Veľký mínus za mňa bola jeho poruchovosť ohľadom zberného koša. Ešte v záruke (mesiac pred jej vypršaním) si iRobot zmyslel, že je vadný zberný kôš, ktorý nám v servise vymenili, lenže rok po záruke sa to zopakovalo znova, hoci kôš nebol ani otĺkaný, bol vždy po použití vyčistený, ventilátor sa v ňom točí jedna radosť, kontakty sú čisté. Jednoducho povysával, následne mal vypráznený a poutieraný kôš (pri tom sa vždy urobí aj čistenie samotného vysávača) a po vložení zberného koša do tela Roomby prístroj tvrdil, že kôš nie je vložený (chyba 14) do vysávača. Toto je jednoducho jeho slabosť, ktorá by u vysávača s jeho pôvodnou predajnou cenou 900,-€ mala byť vychytaná. Kôš pevne zlepený, nedá sa skontrolovať zvnútra, čiže opäť vyžadoval pozornosť servisu.
Preto iRobot už nikdy. Dnes mám MI Robot Vacuum v tretinovej cene Roomby 981 (virtuálne steny sú v apke), takže mi nebude ľúto ho po 3 - 4 rokoch vymeniť za aktuálnejší, resp.celkovo vyspelejší model. XiaoMI sa iRoombe výkonom vyrovná + vie aj jemne vytrieť podlahu a prebrodiť sa cez prah...?, bez problému.
Andrea (02. 06. 2021 17:49)
Martina (03. 06. 2021 09:33)
Dobrý deň, ak sa na robotovi netočí bočná kefka, môže byť problém či závada v module bočnej kefky. V tomto prípade by sme odporúčali vysávač zaslať k reklamácii, kde Vám chybný diel v rámci záruky vymenia. Stačí vypniť formulár na www.irobot.sk/servis a robota vyzdvihne kuriér v rámci nadštandardného servisu iRobot.
Tibor (25. 02. 2020 15:18)
Dobrý deň, mám poschodový dom. Je možné používať Roomba 981 na prízemí aj na poschodí ? Je možné zadať mu napr. cez aplikáciu, kde sa nachádza, alebo to nepotrebuje, stačí ho preniesť a spustiť ? Dúfam že nie je potrebné mať 2ks , samostatne pre každé poschodie. Ďakujem
Lubos (26. 03. 2024 12:17)
Michal (26. 02. 2020 08:13)
Dobrý deň, robota stačí preniesť a spustiť. Pri použití vo viacerých poschodiach dôjde k premazaniu mapy, inak bude robot fungovať.
Monika (16. 12. 2019 21:58)
Michal (17. 12. 2019 10:47)
Dobrý deň, môžete prosím bližšie špecifikovať, čo potrebujete nastaviť? Mapa sa vykresľuje automaticky.
Veronika (24. 11. 2019 12:27)
Ďakujem za odpoveď
Lukáš (25. 11. 2019 10:05)
Dobrý den, robot má již Li-ion baterii, tak není třeba aby byl neustále zapojen v síti, ale tím, že jej budete mít zapojený mu také nijak neublížíte. Robot se po plném nabití přepne do Stand-by režimu a bude si již udržovat baterii dobitou, tak aby byl robot připraven k provozu.
Róbert (08. 09. 2019 20:22)
Ďakujem za odpoveď.
Eva (03. 12. 2018 16:12)
Lukáš (03. 12. 2018 16:20)
Dobrý den, zkuste provést reset robota přidržením tlačítka Clean po dobu 10 vteřin. Většinou tímto dojde k odstranění podobných chyb.
Dana (22. 11. 2018 20:35)
Ako mám chcela by som nastaviť český jazyk ale nie je v ponuke ,viete mi poradiť ako by to bolo možné urobiť?
Zdeněk (23. 11. 2018 09:14)
Dobrý den,
pokud není na robotovi český jazyk nastaven továrně, je potřeba jej stáhnout přes aplikaci do robota. V aplikaci v sekci Další - Nastavení - Jazyk robota - Další jazyky.
Přejeme hezký den
DANA VEGVARIOVA (20. 11. 2018 11:11)
Zdeněk (20. 11. 2018 11:18)
Dobrý den,
hlavní rozdíly jsou v tom, že model 981 má možnost zvýšeného sání, které si sám spouští na kobercích, lze také v aplikaci nastavit, aby v tomto režimu vysával kompletně celou plochu. Dále má v balení 2x Virtuální stěnu, model 966 má v balení pouze jednu. Model 981 má ještě i větši kapacitu baterie.
Přejeme pěkný den
Peter (30. 10. 2018 21:24)
Lukáš (31. 10. 2018 08:41)
Dobrý den, rozdíl je pouze v barevném provedení, jinak jsou oba modely stejné.
Ľuboš (13. 01. 2020 19:28)
Veronika (14. 01. 2020 10:44)
Dobrý deň,
robot má v balení 2 ks stien v príslušenstve k vytvoreniu tzv. virtuálnej steny, ktorá slúži na zamedzenie priestoru, kam nechcete aby robot zachádzal. Táto stena vytvorí virtuálnu zábranu - neviditeľný (infračervený) lúč, ktorý robot neprekoná, a vďaka tomu nemusíte zatvárať dvere alebo možno aj takto predeliť miestnosť, keď namierite obe dve steny na seba. Tento model nemá možnosť iného usmernenia v priestore, v aplikácii nie je možné nastaviť steny ako u modelu i7+ alebo s9+.
peter (28. 11. 2018 08:27)
Zdeněk (28. 11. 2018 09:13)
Dobrý den,
ano jedná se o stejného robota, jen má jinou barvu. Jinak je vše stejné jako u modelu iRobot Roomba 980.
Přejeme hezký den
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.