0 €
Servis
Nefunguje Vám Váš robotický pomocník ako má? Radi Vám pomôžeme s opravou.
Opravujeme - robotické vysávače, robotické mopy, bazénové vysávače, čističe okien, robotické kosačky, ... týchto značiek:
Robotické vysávače:
Robíme servis robotických vysávačov značiek iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta, Roidmi.
Bazénové vysávače:
Robíme servis poloautomatických a automatických bazénových vysávačov značiek Dolphin, Zodiac a Aquabot.
Čističe okien:
Robíme servis robotických čističov okien Hobot a Symbo Weebot.
Antibakteriálny vysávač:
Robíme servis antibakteriálnych vysávačov Raycop.
Robotické sekačky:
Robíme servis robotických kosačiek značiek Robomow a Gardena.
Cena servisu
Pokiaľ Vám cenová ponuka nevyhovuje a robota nechcete opraviť, hradí sa poplatok na pokrytie diagnostiky servisného strediska konkrétnej značky podľa nasledujúcej tabuľky:
Cena diagnostiky | |
robotické vysávače | 44,00 EUR |
bazénové vysávače | 87,00 EUR |
robotické kosačky | 87,00 EUR |
drony | 32,00 EUR |
Tovar na servis k nám môžete dodať nasledujúcimi 2 spôsobmi:
Servis na predajni
So servisom výrobku Vám radi pomôžeme v ktorejkoľvek predajni ROBOT WORLD
1) Vyplňte Servisný list. Prosím, čo najpresnejšie v ňom popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od Vás obdržíme, tým lepšie a rýchlejšie môže byť oprava vykonaná.
2) Vytlačte si vyplnený servisný list.
3) Výrobok spolu so servisným listom prineste na vami vybranú predajňu.
4) Keď bude vypracovaná diagnostika závady, bude Vám na email zaslaná cenová ponuka, po Vašom odsúhlasení, bude výrobok opravený.
Upozornenie: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vyťaženosti servisného strediska.
5) Priebeh vybavovania servisu vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.
Servis zaslaním do servisného strediska v ČR
1) Vyplňte Servisný list. Prosím, čo najpresnejšie v ňom popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od Vás obdržíme, tým lepšie a rýchlejšie môže byť oprava vykonaná.
2) Vytlačte si vyplnený servisný list.
3) Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte vyplnený servisný list.
4) Roboty od LG, ZODIAC, GARDENA zasielajte na adresu:
reklamačné, servisné oddelenie
U Elektry 523/1
190 00 Praha 9
reklamačné, servisné oddelenie
Mlýnská 304
547 01 Náchod
5) Keď bude vypracovaná diagnostika závady, bude Vám na e-mail zaslaná cenová ponuka. Po Vašom odsúhlasení, bude výrobok opravený..
Upozornenie: Diagnostika závady trvá 14-20 dní, záleží na vyťaženosti servisného strediska.
6) Priebeh vybavovania servisu Vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.
Správne zabalená zásielka:
https://www.roboticky-vysavac.sk/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf
Časté otázky
V sezóne bazénových vysávačov sa môže zaslanie cenovej ponuky na bazénové vysávače predĺžiť až na 3-5 týždňov.
Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.
V tomto prípade sa robot vráti neopravený a bude Vám naúčtovaná cena diagnostiky.
Bude predaný v rámci bazáru alebo ekologicky zlikvidovaný.