Špecialista na robotické vysávače Po-Pia - 8:00-16:00 02 / 205 103 00
0 €
Robotický vysávač
iRobot Roomba 981 WiFi
Kód: sk102063
Diskusia Robotický vysávač iRobot Roomba 981 WiFi
Vložiť príspevok do diskusie
Odpovedáte na príspevok:
Robotický vysávač iRobot Roomba 981 WiFi
Peter (06. 05. 2022 08:07)
Peter (06. 05. 2022 08:07)
iRobot Roomba 981...
Používaný priemerne 1x (sporadicky 2x) v týždni, čiže vôbec nebol spúšťaný na dračku, pretože 4-5x si ráno podlahy poutierame mikrovláknovým "mopom", lokálne sa vysáva aj s ručným akuvysávačom a 1x týždenne aj tzv.dospelým vysávačom.
Roomba 981 vysával fajn, ale často sa mu stávalo, že tvrdohlavo narážal do nábytku, ktorý si už dáááávno uložil do svojej mapy a často zostával visieť na prahu dverí, takže miestnosť s prahom vo dverách musela byť zablokovaná. Je fajn, že vo výbave mal 2ks digitálnych zábran, ktoré spoľahlivo fungovali. Vedel si pokecaj aj v slovenčine.
Veľký mínus za mňa bola jeho poruchovosť ohľadom zberného koša. Ešte v záruke (mesiac pred jej vypršaním) si iRobot zmyslel, že je vadný zberný kôš, ktorý nám v servise vymenili, lenže rok po záruke sa to zopakovalo znova, hoci kôš nebol ani otĺkaný, bol vždy po použití vyčistený, ventilátor sa v ňom točí jedna radosť, kontakty sú čisté. Jednoducho povysával, následne mal vypráznený a poutieraný kôš (pri tom sa vždy urobí aj čistenie samotného vysávača) a po vložení zberného koša do tela Roomby prístroj tvrdil, že kôš nie je vložený (chyba 14) do vysávača. Toto je jednoducho jeho slabosť, ktorá by u vysávača s jeho pôvodnou predajnou cenou 900,-€ mala byť vychytaná. Kôš pevne zlepený, nedá sa skontrolovať zvnútra, čiže opäť vyžadoval pozornosť servisu.
Preto iRobot už nikdy. Dnes mám MI Robot Vacuum v tretinovej cene Roomby 981 (virtuálne steny sú v apke), takže mi nebude ľúto ho po 3 - 4 rokoch vymeniť za aktuálnejší, resp.celkovo vyspelejší model. XiaoMI sa iRoombe výkonom vyrovná + vie aj jemne vytrieť podlahu a prebrodiť sa cez prah...?, bez problému.
Používaný priemerne 1x (sporadicky 2x) v týždni, čiže vôbec nebol spúšťaný na dračku, pretože 4-5x si ráno podlahy poutierame mikrovláknovým "mopom", lokálne sa vysáva aj s ručným akuvysávačom a 1x týždenne aj tzv.dospelým vysávačom.
Roomba 981 vysával fajn, ale často sa mu stávalo, že tvrdohlavo narážal do nábytku, ktorý si už dáááávno uložil do svojej mapy a často zostával visieť na prahu dverí, takže miestnosť s prahom vo dverách musela byť zablokovaná. Je fajn, že vo výbave mal 2ks digitálnych zábran, ktoré spoľahlivo fungovali. Vedel si pokecaj aj v slovenčine.
Veľký mínus za mňa bola jeho poruchovosť ohľadom zberného koša. Ešte v záruke (mesiac pred jej vypršaním) si iRobot zmyslel, že je vadný zberný kôš, ktorý nám v servise vymenili, lenže rok po záruke sa to zopakovalo znova, hoci kôš nebol ani otĺkaný, bol vždy po použití vyčistený, ventilátor sa v ňom točí jedna radosť, kontakty sú čisté. Jednoducho povysával, následne mal vypráznený a poutieraný kôš (pri tom sa vždy urobí aj čistenie samotného vysávača) a po vložení zberného koša do tela Roomby prístroj tvrdil, že kôš nie je vložený (chyba 14) do vysávača. Toto je jednoducho jeho slabosť, ktorá by u vysávača s jeho pôvodnou predajnou cenou 900,-€ mala byť vychytaná. Kôš pevne zlepený, nedá sa skontrolovať zvnútra, čiže opäť vyžadoval pozornosť servisu.
Preto iRobot už nikdy. Dnes mám MI Robot Vacuum v tretinovej cene Roomby 981 (virtuálne steny sú v apke), takže mi nebude ľúto ho po 3 - 4 rokoch vymeniť za aktuálnejší, resp.celkovo vyspelejší model. XiaoMI sa iRoombe výkonom vyrovná + vie aj jemne vytrieť podlahu a prebrodiť sa cez prah...?, bez problému.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.