0 €
Robotický vysávač
Xiaomi Mi Robot Vacuum
Diskusia Robotický vysávač Xiaomi Mi Robot Vacuum
Dáša (28. 09. 2024 10:39)
Michaela (30. 09. 2024 14:00)
Dobrý deň, mrzí nás Vaše problémy. Zrejme bude chybný modul hlavného kratáča. Odporúčame poslať na servis. Radi vám pomôžeme s opravou. Stačí k nám robota zaslať na našu adresu ROBOT WORLD s.r.o., reklamačné a servisné oddelenie, Mlýnská 304, 547 01 Náchod (vjazd od polikliniky).
Eni (28. 07. 2024 10:00)
Veronika (02. 08. 2024 08:38)
Dobrý deň,
po 3 rokoch je už batéria opotrebovaná a na konci životnosti. Alikácia neukazuje kapacitný skutočný stav, odporúčame batériu vymeniť. Krásny deň
Matej (14. 07. 2024 20:24)
Klára (15. 07. 2024 09:00)
Dobrý den, nejprve bych zkusila reset a nové párování s aplikací. Pokud ani to nepomůže a robot nebude schopen detekovat svoji dokovací stanici, bude nutný servis robotického vysavače pro poškození senzoru. Hezký den
Branislav Bosiak (30. 03. 2024 08:06)
Ďakujem
Petra (31. 03. 2024 11:24)
Dobrý den,
v tomto případě doporučuji obrátit se s reklamací na svého prodejce.
Ivo Šiller (10. 02. 2024 19:00)
Lukáš (12. 02. 2024 09:53)
Dobrý deň, skúste vyčistiť - prefúknuť oblasť laserového snímača - vežička na hornej strane robota. Pokiaľ sa takto nepodarí chybu odstrániť, tak bude treba riešiť reklamáciou vysávača.
Miroslav (02. 02. 2024 13:01)
Lukáš (02. 02. 2024 13:43)
Dobrý deň, bez diagnostiky bohužiaľ nie sme schopní určiť príčinu tohto správania. Môžete nám ale robota zaslať na kontrolu.
Martin (27. 01. 2024 19:44)
Lukáš (29. 01. 2024 09:47)
Dobrý deň, odporúčame očistiť nabíjacie kontakty, prípadne vymeniť batériu.
Martina (12. 01. 2024 11:24)
Lukáš (12. 01. 2024 11:58)
Dobrý deň, v tomto prípade bude treba riešiť servisnou opravou robota. Môžete ho zaslať k nám na servis a vykonáme diagnostiku s prípadnou opravou.
Alexandra (29. 12. 2023 11:19)
Katrin (03. 01. 2024 16:47)
Dobrý den, doporučujeme dát robotický vysavač na servisní prohlídku. Krásný den
Darina (23. 12. 2023 06:10)
roboticky vysavac asi cca po 2 rokoch pouzivania,nedovysava plochu.Zastavi sa,ale nevykaze ziadnu chybovu hlasku.
Dakujem.
Veronika (26. 12. 2023 18:00)
Dobrý den,
je možné, že se jedná pouze o konec životnosti baterie, vyčerpáním dobíjecích cyklů. Doporučujeme vyměnit baterie a problém by měl pominout. Krásný den
Dana (21. 12. 2023 08:21)
Lukáš (21. 12. 2023 14:00)
Dobrý deň, ťažko takto povedať v čom môže byť problém. Neštandardné správanie môže byť zapríčinené chybou nejakého senzora alebo závadou na elektronike.
Tomáš (17. 12. 2023 17:09)
Už som ho skúšal vrátiť do továrenských nadstavení a skúšal som ho spustiť aj bez pripojenia na wifi.
Za radu vopred ďakujem.
Lukáš (18. 12. 2023 13:50)
Dobrý deň, podľa popisu správania sa zrejme bude jednať o pokles kapacity batérie a bude potrebná jej výmena za novú (u nás tu: https://www.roboticky-vysavac.sk/bateria-5200-mah-pre-xiaomi-roborock-s50s55s6s60s65).
Peter (04. 12. 2023 07:35)
Lukáš (04. 12. 2023 10:10)
Dobrý deň, odporučíme vyčistiť kontakty ako na dobíjacej stanici, tak aj na spodnej strane robota. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak skúsiť výmenu batérie. Ťažko takto presne povedať, v čom by mohol byť problém.
Palkova (29. 11. 2023 18:46)
Restart vykonaný.
Dá sa vám poslať video?
Ďakujem Pálková
Lukáš (30. 11. 2023 10:42)
Dobrý deň, podľa popisu správania robota bude problém buď v pohone kolesa alebo v batérii. Hlási robot v aplikácii nejakú chybu? Môžete skúsiť výmeniť batériu za novú prípadne nám zaslať robota na servisnú opravu. PS: video poslať môžete, ale Váš popis je dosť presný.
Ján Szabó (29. 10. 2023 22:07)
Lukáš (30. 10. 2023 20:33)
Dobrý deň, podľa popisu správania robota sa bude jednať o závadu na základnej doske. Bohužiaľ servis tohto modelu nevieme zaistiť.
Martina (25. 09. 2023 22:38)
Vysávač používam už rok a som max spokojná no tentokrát keď som vyčistila prachovy filter aj nadobku na prach a vložila spat na miesto , odvtedy mi vysávač hlási že tam nieje prachovy filter. Viete mi poradiť prosím
Lukáš (26. 09. 2023 11:32)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia podľa popisu v manuáli a vykonať výmenu filtra za nový. V prípade, že by ani potom nebolo možné robota spustiť, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.
Pavol Horniaček (17. 08. 2023 08:44)
Lukáš (21. 08. 2023 08:48)
Dobrý deň, podľa popisu bude treba riešiť servisnou opravou vysávača. Bohužiaľ pre tento model nemáme náhradné diely, tak vám s opravou nevieme pomôcť.
Dagmar (05. 08. 2023 17:52)
Lukáš (07. 08. 2023 09:58)
Dobrý deň, podľa popisu správania robota to vyzerá na pokles kapacity batérie a zrejme bude potrebná jej výmena za novú.
Eva (24. 04. 2023 22:18)
Lukáš (25. 04. 2023 09:16)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia a znovu nastaviť jazyk. Tým by sa mal odstrániť problém s jazykom a napríklad aj s kefou. V opačnom prípade by bolo treba vyhľadať servis tejto značky (my, bohužiaľ, opravy nezaisťujeme).
Ivana (23. 04. 2023 09:27)
Neviete prosím kde by mohol byt problém?
Lukáš (24. 04. 2023 10:09)
Dobrý deň, poprosíme o informáciu o aký model ide, pretože model Mi Robot Vacuum nemá vyprázdňovaciu stanicu.
Klaudia (08. 04. 2023 10:32)
Lukáš (11. 04. 2023 10:00)
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať pravé koleso, zrejme tu budú nejaké nečistoty, ktoré treba vyčistiť. Pokiaľ by sa aj tak chyba opakovala, tak bude treba riešiť servisnou opravou (my bohužiaľ servis na túto značku neposkytujeme).
Martin (05. 03. 2023 20:19)
Lukáš (06. 03. 2023 10:11)
Dobrý deň, podľa popisu správania sa robota pôjde zrejme o koniec životnosti batérie a bude potrebná jej výmena za novú, zakúpite u nás.
Lenka (31. 01. 2023 01:59)
Martina (31. 01. 2023 09:22)
Dobrý deň, pokiaľ Vám robot vychádza zo stanice, skontrolujte dobíjacie kontakty stanice aj robota, či nie sú zanesené nejakou nečistotou.
Mario (26. 01. 2023 14:44)
Lukáš (26. 01. 2023 15:10)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia. Popis ako toto urobiť je v manuáli na 6. strane (manuál pre Mop Pro). Pokiaľ by toto nepomohlo a robot je ešte v záruke, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača.
Michaela (24. 11. 2022 14:24)
Vysávač má zmapovaný priestor, priestor máme rozdelený na viacero miestnosti. Problém je, ak ho nenechám prejsť všetko ale odkliknem mu napriklad dve miestnosti. Nejde tam najkratšou možnou cestou ale klasický sa točí stále doprava až kým nenarazi. preto mám pocit, že ani nejde vysávať určené konkrétne miesto ale celý priestor podľa mapy.. dnes napríklad asi až na piatu krát šiel do miestnosti kam mal aj to pomerne zvláštnym chaotickym premiestňovaním..
Martina (24. 11. 2022 15:11)
Dobrý deň, odporučíme robota vyresetovať a nechať ho zmapovať celý priestor znova. Pokiaľ by aj tak bol problém s upratovaním len časti plochy, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača.
Marianna (15. 09. 2022 17:39)
Lukáš (16. 09. 2022 08:50)
Dobrý deň, tento model nemá funkciu mopovania takže predpokladáme, že ide o iný model. Dajte nám prosím vedieť, aby sme Vám vedeli poradiť s istotou.
Marianna (16. 09. 2022 09:00)
Michal (16. 09. 2022 09:38)
Tak pokiaľ ste vyčistili aj tú malú dierku pre vnikanie vzduchu a nepomáha to, a robot je ešte v záruke, bude treba riešiť jeho reklamáciou.
Marianna (18. 09. 2022 09:30)
Lukáš (19. 09. 2022 11:01)
Dobrý deň, kolega si pomýlil model, Mop Pro by nemal mať dierku, pretože má elektronicky riadenú pumpu na vodu. Odporučili by sme poslať robota na reklamáciu.
Vierka (29. 08. 2022 13:45)
Lukáš (29. 08. 2022 14:26)
Dobrý deň, tento model by mal dokončiť mapovanie plochy až po dobití.
Andrea (14. 04. 2022 19:51)
Petra (15. 04. 2022 09:18)
Dobrý den,
pokud je robot ještě v záruční době, doporučila bych zaslat jej na reklamaci.
Popřípadě kontaktovat servis.
Martina (09. 04. 2022 18:05)
Lukáš (11. 04. 2022 15:06)
Dobrý deň, pri zmene umiestnenia stanice je potrebné zmazať starú mapu a nechať robota vytvoriť novú mapu s novým umiestnením stanice.
Alexandra (21. 03. 2022 19:40)
Martina (22. 03. 2022 09:31)
Dobrý deň, v prípade, že bol robot zakúpený u nás, bude najlepším riešením robota zaslať na reklamáciu na adresu reklamačného strediska. V inom prípade je nutné kontaktovať priamo predajcu a reklamáciu, či opravu, riešiť s ním. Pozáručný servis v autorizovanom servise je možný len u produktov zakúpených z oficiálnej distribúcie.
Mariana Šimoňaková (12. 03. 2022 16:27)
Lukáš (14. 03. 2022 10:43)
Dobrý deň zámena bočných kefiek by uvedený problém nemala spôsobiť. Preto pokiaľ je robot ešte v záruke odporučíme riešiť reklamáciou u svojho predajcu, najprv však ešte môžete skúsiť dať robota do továrenského nastavenia podľa popisu v manuáli.
Aneta Juhászová (05. 02. 2022 15:51)
Lukáš (07. 02. 2022 09:38)
Dobrý den. bohužel pokud se Vám mapa smazala, tak bude nuté nechat robota prostor zmapovat znovu. K obnovení už boohužel nedojde.
Martina (27. 01. 2022 13:47)
Martina (27. 01. 2022 14:26)
Dobrý deň, pod hlavným horným krytom robota pri odpadovej nádobke je malé tlačidlo, ktoré je nutné napríklad perom alebo nejakým menším predmetom stlačiť, a pridržať aspoň po dobu 10 sekúnd.
Stanislava (11. 01. 2022 14:16)
Ďakujem
Lukáš (11. 01. 2022 15:06)
Odporučím robota vyskúšať spustiť na upratovanie a otestovať ako dlho vydrží upratovať. Ak nie je robot spárovaný, tak ho spárovať s telefónom. V prípade, že bude ďalej takto svetlo blikať, tak vyskúšať reset do továrenského nastavenia.
Dušan (07. 01. 2022 13:39)
Martina (10. 01. 2022 17:20)
Dobrý deň, na uloženie mapy a následné rozdelenie je nutné, aby robot dokončil upratovanie a zašiel do dobíjacej stanice. Následne sa Vám mapa upratovania uloží do histórie, a po ďalšom upratovaní rovnakých priestorov budete mať možnosť rozdelenia jednotlivých miestností či označenie zakázaných zón upratovania.
Milan (02. 12. 2021 00:05)
Lukáš (02. 12. 2021 10:00)
Dobrý deň, pokiaľ dôjde z nejakého dôvodu k prepísaniu mapy, vyskúšajte robota spustiť s takto pozmenenou mapou a sledujte, či si mapu neupraví späť. Ak tak neurobí, tak bohužiaľ jediným riešením je mapu zmazať a nechať robota mapu znova načítať.
Jana (01. 08. 2022 21:20)
Martina (02. 08. 2022 09:20)
Dobrý deň, občas sa môže stať, že sa mapa pretvorí zrkadlovo. Potom sú miestnosti obrátené a základňa sa Vám zobrazí inde, než je pôvodne umiestnená. Po niekoľkých vysávacích cykloch by sa mapa mala opäť vrátiť do správneho rozloženia. Alebo je jedinou možnosťou zmazanie uloženej mapy a načítanie mapy novej, pokiaľ nepomohol ani reset Wi-Fi.
Martin (13. 10. 2021 14:22)
Michal (16. 10. 2021 11:53)
Dobrý deň, tento model mop nemá. Netušíme, aký model máte, preto prosím pridajte otázku ku správnemu produktu. Ďakujeme.
Martina (13. 10. 2021 14:30)
Dobrý deň, ak máte možnosť mopu, jedná sa pravdepodobne o iný model a nie model Xiaomi Mi Robot Vacuum. Tento jediný model je bez možnosti mopu. Podľa typu modelu skontrolujte, či sú v nádobke filtre, a ak áno, skontrolujte, či nie sú tvrdé či veľa zanesené. Ak by filtre boli zanesené či tvrdé, bude potrebné vymeniť ich za nové.
Zuzana Gurcikova (08. 10. 2021 12:25)
s vysavacom som velmi spokojna, rozumny pomer cena a to, co zvlada. chcem sa este ujistit, ako je to s mapou.
Mam totiz dvojpochodovy dom. Prizemie je prvorade a tam uz mame aj mapu.
Ak ho dam na poschodie, tu povodnu mapu zmaze?
vdaka,
Zuzana
Lukáš (16. 10. 2021 11:51)
Dobrý deä, robot nevie uložiť viacero máp, pôvodná mapa sa prenesením zmaže.
Martina (08. 10. 2021 13:26)
Dobrý deň, ak budete robota prenášať do iného poschodia, je nutné mu v mobilnej aplikácii zvoliť vytvorenie novej mapy, inak sa Vám pôvodná uložená mapa prízemia prepíše.
Monika (13. 07. 2021 07:09)
Martina (13. 07. 2021 10:47)
Dobrý deň, keď sa robot dobíja, kontrolka nabíjania bliká. V prípade, že je robot plne nabitý, kontrolka zhasne.
Lucia Monova (29. 05. 2021 17:05)
Martina (31. 05. 2021 11:11)
Dobrý deň, žiaľ v tomto prípade by sme odporučili zaslať robota na reklamáciu.
Barbora (23. 03. 2021 15:35)
Martina (23. 03. 2021 15:41)
Dobrý deň, poradili by sme vykonať reset robota. Ten vykonáte pridržaním oboch tlačidiel na robotovi aspoň po dobu 3 sekúnd.
Richard (23. 03. 2021 10:39)
Vysávač vysáva všetko je v poriadku.Len akonáhle ho dam do módu na vysávanie turbo alebo max tak sa otáčky zvýšia ale hneď aj znížia.Keď ho nechám tak tak ešte aj smrdí ako keby horel.Viete niekto poradiť čo to môže byt?Dakujem
Alexandra Rózsová (21. 03. 2022 19:43)
Martina (22. 03. 2022 09:34)
Dobrý deň, daného robota sme u nás v servise nemali, takže nevieme Vám takto odpovedať. Každopádne, v prípade, že bol Váš robot zakúpený u nás, odporučili by sme jeho reklamáciu zaslaním na adresu nášho reklamačného oddelenia.
Martina (23. 03. 2021 10:43)
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci ke kontrole.
Jaroslav (10. 02. 2021 17:27)
Martina (11. 02. 2021 07:50)
Dobrý deň, ak je Wi-Fi signál slabý, môže to byť príčinou. Skúste na skúšku presunúť router/modem do stredu upratovanej plochy, aby ste vylúčili alebo potvrdili túto skutočnosť.
Jaroslav (19. 03. 2021 15:55)
Lukáš (19. 03. 2021 16:04)
Dobrý deň, v tom prípade bude bohužiaľ potrebná reklamácia.
Alexandra (15. 01. 2021 20:23)
Lukáš (16. 01. 2021 08:47)
Dobrý den, doporučím provést kompletní reset robota. V případě, že by reset nepomohl, tak doporučím zaslat robota na reklamaci. Kompletní postup naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.sk/reklamacie
Tomáš (29. 12. 2020 10:50)
Martina (29. 12. 2020 14:39)
Dobrý den, pokud robot jezdí podle uložené mapy, stačí tuto mapu z historie smazat a pustit vysavač k novému úklidu. Robot musí vyjet z dobíjecí stanice a do té se po dokončení úklidu vrátit. Tím se mu uloží nová mapa.
Matus Scher (25. 12. 2020 20:52)
Martina (28. 12. 2020 14:52)
Dobrý den, robot musí dokončit úklid a zajet zpět do dobíjecí stanice, poté se mu uloží mapa úklidu. Podle poslední uložené mapy robot poté jezdí. Pokud ho ovšem pustíte v jiném prostoru, než co má uloženou mapu, automaticky se mapa maže a robot si vytváří mapu novou.
mirka pastorkova (19. 02. 2020 08:39)
Michal (19. 02. 2020 09:05)
Dobrý deň, tento model nemá detekciu koberca, takže vysáva na podlahách aj kobercoch rovnako. Zvýšenie výkonu na kobercoch majú až vyššie modely.
Martin (18. 02. 2020 12:41)
Ďakujem
Michal (18. 02. 2020 13:23)
Dobrý deň, mal by to zvládnuť, záleží však aj od koberca. Aký dlhý "vlas" má koberec? Aké sú psie chlpy?
ascari (11. 02. 2020 06:50)
mal by som pár otázok k tomuto vysávaču:
1. Aké sú rozdiely medzi vysavačom Mi Robot a vysavačmi Roborock S50 alebo S60, samozrejme okrem mopovania, to mi je jasné. Ide mi o to, že mopovať nepotrebujem a chcem vedieť či majú S50 a S60 ešte čosi "naviac" čo tento nemá.
2. Ďalej by ma zaujímalo, ako sú riešené "no-go zóny"? Vo videu je vidieť magnetická páska. Nedá sa no-go zóna vyznačiť v aplikácii?
3. Sú identické náhradné diely (kefky, valčeky...) na všetky verzie?
Ďakujem
Michal (11. 02. 2020 16:49)
Dobrý deň, rozdiely nájdete prehľadne spracované v našej tabuľke na konci popisu u každého Xiaomi modelu. Je ale fakt, že v tabuľke nenájdete napríklad to, že model S50 dokáže automaticky zvýšiť výkon na kobercoch a umožňuje rozdelenie miestností (na mape). S60 je zas o krok ďalej, tých rozdielov je tam viac, ale hlavne je používateľsky príjemnejší čo sa týka čistenia a servisu. Magnetická páska sa dá použiť u každého z nich, rovnako ako nastavenie no-go zón v aplikácii. A odpoveď na otázku ohľadom príslušenstva - z väčšej časti je kompatibilné - nájdete ho tu: https://www.roboticky-vysavac.sk/prislusenstvo-xiaomi.
Stanislav (21. 01. 2020 13:44)
Michal (21. 01. 2020 13:57)
Dobrý deň, uistite sa prosím, že robotovi nič neprekáža na senzoroch proti pádu (a to ani prach - odporúčame pravidlene čistiť), skúste ešte reset. A ak ani to nepomôže, bude potrebné robotický vysávač poslať na reklmáciu k svojmu predajcovi.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.