0 €
Robotický vysávač a mop 2v1
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white
Diskusia Robotický vysávač a mop 2v1 Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white
Nikola (30. 06. 2024 05:55)
Erika (02. 07. 2024 10:06)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat prostor kolem laseru, pokud tam nejsou ani žádné viditelné nečistoty, tak bude třeba robota reklamovat. S pozdravem Robotworld
Simona (16. 04. 2024 12:32)
Veronika (18. 04. 2024 09:57)
Dobrý deň,
odporúčame robota vyreetovať a odinštalovať a znovu nainsatlovať aplikáciu. potom vykonať opakované párovanie s robotom, spojenie by sa malo obnoviť. Krásny deň
Martin (01. 04. 2024 05:16)
Julia (02. 04. 2024 15:19)
Dobrý den,
doporučovala bych vyměnit baterii, je možné, že už nemá původní kapacitu. Pěkný den :)
https://www.roboticky-vysavac.sk/bateria-pre-xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-pro-3250-mah-neoriginal
Zuzana (28. 12. 2023 21:42)
Lukáš (04. 01. 2024 09:16)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia. Pokiaľ by nepomohlo, tak by bolo treba vyhľadať servis tejto značky. S podobnou závadou sme sa ešte nestretli, ale predpokladáme, že by reset mohol pomôcť.
Peter (06. 12. 2023 11:40)
Kúpil som si robot Xiaomi vacuum mop pro, vysávanie ide v poriadku, ale spoločné vysávanie s mopovaním ani samotné mopovanie mi nejde a stále hlási chybu aby som nainštaloval mop, ktorý tam ale už je vložený aj s nadobkou.
Lukáš (06. 12. 2023 11:46)
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať umiestnenie podložky mopu. Pokiaľ je všetko v poriadku a robot aj tak hlási chybu, tak bude treba riešiť jeho reklamáciou.
Tatiana Bavolárová (22. 07. 2023 12:41)
Dakujem
Tina (21. 06. 2023 18:44)
Lukáš (22. 06. 2023 08:25)
Dobrý deň, podľa popisu správania robota bude potrebné riešiť závadu jeho reklamáciou.
Miroslava (04. 06. 2023 12:01)
Lukáš (05. 06. 2023 09:12)
Dobrý deň, podľa popisu správania robota bude treba riešiť opravou. Pokiaľ je robot ešte v záruke, tak ho odporučíme reklamovať u svojho predajcu, v opačnom prípade bude treba vyhľadať servis, ktorý sa opravou tejto značky zaoberá.
Katarína (07. 02. 2023 18:43)
Ďakujem za odpoveď.
Lukáš (08. 02. 2023 09:10)
Dobrý deň odporučíme overiť, či sa hlavná kefa pri spustení otáča, prípadne ju vymeniť. Ďalej potom zvýšiť sací výkon v aplikácii. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak by bolo treba vyhľadať servis tejto značky a nechať vysávač skontrolovať.
Lucia Knapikova (26. 04. 2022 17:46)
Lukáš (27. 04. 2022 08:43)
Dobrý deň, pokiaľ robot nefunguje ako má, tak je treba riešiť s predajcom - reklamáciou. Iné riešenie v tomto prípade nie je.
Jana Dudášová (02. 03. 2022 08:41)
Lukáš (02. 03. 2022 09:25)
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať robota zo spodnej strany. Prípadne ho vyčistiť, najmä predné koliesko. Ďalej vykonať reset robota do továrenského nastavenia a pokiaľ nepomôže, tak riešiť reklamáciou robota.
Matej (08. 02. 2022 22:16)
chcel by som Vás poprosiť o radu. Máme vysávač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro a aj keď vysávaču nasadíme mop a dáme ho umývať podlahu, vysávač síce chodí ako má, ale mop má suchý a voda zo zásobníka nevyteká. Zásobník je plný vody, držiak na mop je zatlačený, režim umývania nastavený, ale mop ostáva suchý. Vedeli by ste nám poradiť, čo s tým?
evka (06. 03. 2023 13:34)
Lukáš (09. 02. 2022 08:42)
Dobrý deň, v prípade, že nedochádza k dávkovaniu vody, bude treba riešiť reklamáciou robota u svojho predajcu.
Dominika (11. 01. 2022 12:19)
Lukáš (11. 01. 2022 13:00)
Podľa popisu správania robota by sme odporučili ešte raz skontrolovať kontakty, ďalej potom vykonať reset podľa informácií v manuáli, a pokiaľ ani toto problém nevyrieši, tak bude treba riešiť reklamáciou u svojho predajcu.
Peter (30. 12. 2021 14:17)
Jakub Lopatnik (15. 07. 2023 17:05)
Lukáš (30. 12. 2021 15:13)
Túto funkciu modely pre EÚ trh nemajú a zrejme ani mať nebudú.
Ondrej (29. 12. 2021 22:59)
Lukáš (30. 12. 2021 11:49)
Nastavenie pohybu robota v priebehu mopovania nie je možné nijako nastaviť.
Tibor Šoltés (24. 12. 2021 22:48)
Martina (27. 12. 2021 11:06)
Dobrý deň, pokiaľ je batéria robota plne nabitá, robot sa sám automaticky uvedie do úsporného režimu, ale kontrolky budú svietiť po celú dobu. K žiadnej väčšej spotrebe energie však nedochádza.
Ingrid (10. 10. 2021 11:07)
Lukáš (16. 10. 2021 11:51)
Dobrý deň, odporučíme vyskúšať reset robota do továrenského nastavenia, reinštaláciu aplikácie a reset wi-fi routeru.
Martina (11. 10. 2021 10:27)
Dobrý deň, ak na vysávači stále prebieha konfigurácia, skontrolujte v oznámeniach aplikácie, či Vám aplikácia neponúka aktualizáciu firmvéru.
Sona (17. 09. 2021 16:16)
vedeli by ste prosim povedat aka je minimalna vyska nabytku pod ktoru sa vysavac dostane? Mame doma gauc na 10cm nozickach a chcela by som vediet, ci bude vysavac schopny vysavat aj pod gaucom. Dakujem
Martina (17. 09. 2021 16:54)
Dobrý deň, vysávač má výšku 9,45 cm, pre prejazd pod nábytkom je dobré, aby bola aspoň 1 cm rezerva. Ak robot zaznamená gauč ako prekážku, pod neho určite nezájde a radšej sa mu vyhne.
Daniela (16. 06. 2021 09:27)
Lukáš (16. 06. 2021 09:44)
Dobrý deň, odporučili by sme Vám skontrolovať priestor okolo laseru - vežičku na vysávači, či nie je vnútri niečo uviaznuté. A pokiaľ tam nie sú ani žiadne viditeľné nečistoty, tak bude potrebné robota reklamovať.
Martina (02. 03. 2021 10:15)
Michal (02. 03. 2021 10:33)
Dobrý deň, čo presne znamená to zlyhanie inštalácie? V ktorom kroku? Pretože áno, robota je možné ovládať len z jedného telefónu zároveň, ale je možné ho zdieľať s inými používateľmi.
Martina (02. 03. 2021 11:19)
ako sa da zdielat? ak by ho manzel zdielal, mozem ho ovladat cez svoj tel? alebo budem vidiet iba konto ako doteraz.
Martina (02. 03. 2021 11:43)
Dobrý deň, zdieľanie nech nastaví manžel u seba v aplikácii cez settings - manage homes - home member sharing - share with.
Jana (25. 02. 2021 15:15)
Kúpili sme ho pred necelymi 2 mesiacmi a začal blbnut, točí sa stále dokola a vyhadzuje na aplikácii "collision sensor stuck". Ďakujem za skorú odpoveď!
Martina (26. 02. 2021 07:59)
Dobrý deň, odporučili by sme skontrolovať senzory zo spodnej strany robota a nárazník, či nie sú zaprášené alebo zanesené nejakou nečistotou. Ak očistenie senzorov nepomôže, poradili by sme vykonať reset robota. V poslednom prípade potom reklamáciu.
Lenka (12. 01. 2021 18:58)
Lukáš (13. 01. 2021 16:32)
Dobrý deň, je vhodný na upratovanie psích chlpov, ak sú chlpy dlhšie, tak sa budú namotávať na kefy, ale toto je platné pre všetky roboty s hlavnou kefou.
Kristína (07. 01. 2021 00:42)
Lukáš (07. 01. 2021 10:19)
Dobrý deň, môžete, ale bez aviváže (ide o mikrovlákno).
Juraj Sopko (24. 12. 2020 22:58)
Lukáš (03. 01. 2021 17:41)
Dobrý deň, skúste zmazať mapu a nechajte robota všetko znova naskenovať. Predpokladáme, že sa týmto problém môže vyriešiť.
Fero (19. 12. 2020 10:49)
Lukáš (19. 12. 2020 10:54)
Dobrý den, pokud chcete pouze mopovat, tak je potřeba zakoupit nádobku pouze na vodu. Naleznete ji v příslušenství.
Fero (19. 12. 2020 11:38)
Najprv mi hlásilo,aby som skontroloval nadobku,či je inštalovaná,potom na zahraničnom fóre som sa dočítal,že treba dať hepa filter preč a fungovalo to,známemu to ide dokonca aj s tym hepa filtrom
Tak ako teda?
Tomáš (16. 03. 2021 17:48)
Lukáš (20. 12. 2020 08:26)
Dobrý den,
pokud budete mít nádobku 2v1, tak robot samozřejmě bude mopovat taky, ale k tomu i vysávat a bude mít menší kapacitu zásobníku. Proto pokud chcete pouze mopovat, tak je potřeba zakoupit nádobku zvlášť, která je pouze na vodu.
Peter (05. 11. 2020 15:01)
Martina (05. 11. 2020 15:04)
Dobrý den, modely Xiaomi mají možnost použití magnetické pásky jako zábrany. V mobilní aplikaci je tato funkce zobrazena jako virtuální zábrana, či zakázaná zóna.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.