0 €
Robotický vysávač
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Diskusia Robotický vysávač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Jana (22. 09. 2024 19:36)
Chcem sa opýtať, či je problém v batérii, či by som si ju vedela príp. vymeniť aj sama. Ďakujem.
Julia (30. 09. 2024 08:18)
Dobrý den,
dle Vašeho popisu se pravděpodobně jedná o sníženou kapacitu baterie. Její výměna by měla tento problém vyřešit. Krásný den.
Marcela (17. 09. 2024 15:46)
Veronika (20. 09. 2024 08:36)
Dobrý deň,
môže byť problém v akumulítore alebo v elektronike, bude nutné robota nechať skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň
Slavo (17. 03. 2024 10:30)
Ingrid (13. 09. 2023 11:23)
Lukáš (13. 09. 2023 13:35)
Dobrý den, těko takto říci v čem je problém, ale určitě doporučíme vyzkoušet robot co nejlépe vyčistit a provést reset do továrního nastavení dle postupu v manuálu. Jestliže toto nepomůže a robot je ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat.
Jana (30. 07. 2023 17:46)
potrebovala by som poradiť. Nefunguje moponie.Trysky sme skontrolovali, vysávač resetovali a vôbec nedávkuje vodu. Ďakujem
Lukáš (31. 07. 2023 08:53)
Dobrý deň, pokiaľ je takto na pohľad všetko v poriadku a vyčistené, tak bude treba riešiť reklamáciou vysávača, prípadne servisnou diagnostikou v servise, ktorý sa zaoberá opravami značky Xiaomi. Pozáručnú opravu bohužiaľ neponúkame.
Andrea (20. 07. 2023 16:21)
Lukáš (20. 07. 2023 17:43)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota podľa postupu v manuáli a pokiaľ by to nepomohlo, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.
Radka (10. 06. 2023 10:22)
Lukáš (12. 06. 2023 09:19)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia podľa postupu v manuáli a pokiaľ by to nepomohlo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača.
Milan Zavacký (18. 05. 2023 15:05)
Po dlhšom státí vysávač len vysáva a nepúšťa vodo na mop.
Asi bude niečo upchaté.
Ako sa to dá vyriešiť?
Ďakujem
Lukáš (18. 05. 2023 15:22)
Dobrý deň, pokiaľ robot nedávkuje vodu, tak bude treba riešiť reklamáciou vysávača.
Ivana (06. 03. 2023 09:04)
Lukáš (06. 03. 2023 11:59)
Dobrý deň, v aplikácii je potrebné nastaviť ako často sa má vysávač v stanici vyprázdňovať. Zrejme bude toto vypnuté.
Tinka (08. 12. 2022 16:19)
Martina (08. 12. 2022 16:36)
Dobrý deň, poradili by sme skontrolovať priechody zo spodnej strany robota, či nie sú upchaté vodným kameňom alebo nejakou inou nečistotou. Ďalej skúste v mobilnej aplikácii pri funkcii mopu zmeniť prietok vody na vyššiu. V prípade pretrvávajúcich problémov by bola nutná servisná kontrola.
Tinka (08. 12. 2022 16:39)
Roman (21. 11. 2022 13:23)
máme dva identické vysávače Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential v dvoch nezávislých vzdialených domácnostiach. Jeden z nich počas vysávania zastavil a vypol sa. Po manuálnom presunutí na nabíjaciu stanicu sa zapnú kolieska, bočné kefy a hlavná kefa, vysávač začne cúvať z nabíjačky a do momentu kým sa vypne stihne zahlásiť niečo o vyčistení nabíjacích konektorov. Všetko je čisté a takto sa správa aj na nabíjačke z druhého vysávača. Nie je možné tlačidlami vrátiť zariadenie do továrnych nastavení - nereaguje. Počítam s tým že kapacita batérie je po týchto problémoch na nízkej úrovni
Roman (21. 11. 2022 21:36)
Lukáš (21. 11. 2022 13:48)
Dobrý deň, bude treba vysávač vložiť do nabíjacej stanice ručne, treba ho ale nedávať až úplne k stanici, ale tak, aby medzi ním a stanicou bola cca. 1 cm medzera. V tejto polohe by sa mal nabíjať bez vychádzania zo stanice. Pokiaľ by sa toto nepodarilo, tak by bolo treba riešiť problém reklamáciou vysávača.
Rastislav (06. 11. 2022 09:45)
Lukáš (08. 11. 2022 15:01)
Dobrý deň, pokiaľ sa robot chová takto neštandardne, odporučíme vyskúšať očistiť dobíjacie kontakty ako na robotovi, tak aj na dobíjacej stanici, a pokiaľ by to nepomohlo, tak riešiť jeho reklamáciou.
Rastislav (07. 11. 2022 17:40)
Martina (08. 11. 2022 15:03)
Dobrý deň, na batériu výrobca udáva záruku 24 mesiacov. Táto záruka sa však netýka kapacity batérie, ktorá je výrobcom daná na 6 mesiacov.
Andrea (22. 10. 2022 15:28)
Lukáš (24. 10. 2022 08:56)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia. Potom by už mal byť robot schopný vyhľadať dobíjaciu stanicu zakaždým, keď je na upratovanie spustený z dobíjacej stanice. V prípade, že by ani potom nebol schopný vyhľadať dobíjaciu stanicu, tak bude treba riešiť jeho reklamáciu.
Natália (18. 10. 2022 17:05)
Lukáš (19. 10. 2022 07:59)
Dobrý deň, v tomto prípade odporučíme riešiť reklamáciou vysávača.
Matej (09. 10. 2023 17:07)
Lukáš (10. 10. 2023 09:08)
Dobrý deň, závada bude zrejme v pohone kolesa alebo v elektronike. V prípade záujmu Vám môžeme ponúknuť služby nášho servisu.
Viktória (15. 09. 2022 10:57)
Michal (15. 09. 2022 11:10)
Dobrý deň, skontrolujte, či vytiahnutiu nádobky niečo nebráni; nádobka má západku, ktorú je nutné stlačiť. V najhoršom prípade môžte poslať k nám do servisu a pozrieme sa na to.
peter (12. 09. 2022 19:39)
Martina (14. 09. 2022 11:31)
Dobrý deň, tento diel bohužiaľ nie je možné zatiaľ objednať.
Petronela (03. 07. 2022 12:28)
Skúšala som aj reset ak preinstalovat aplikáciu a nepomohlo po cca 20 minútach sa zastaví a nefunguje. Kde môže byt problém. Ma cca rok a pol a ide tak 2 krát do dňa.
Dakujem
Martina (11. 07. 2022 08:52)
Dobrý deň, podľa popisu sa môže jednať o slabú výdrž batérie, kedy robot už nie je schopný dlhšej prevádzky a doba upratovania sa postupne skracuje. Odporučili by sme skontrolovať dobíjacie kontakty na stanici aj na robotovi, či nie sú zanesené nejakou nečistotou a poprípade ich očistiť. V prípade, že by sa naozaj jednalo o slabú kapacitu batérie, je možné u nás zakúpenie náhradnej batérie.
Gabriela (28. 07. 2022 16:24)
Lukáš (28. 07. 2022 16:35)
Dobrý deň, je nám ľúto, ale v súčasnej dobe nemáme možnosť batérie zaistiť.
Silvia (07. 08. 2022 17:20)
Vysávač bol zakúpený 1/2021, je v záruke. Ako prosím postupovať?
Martina (09. 08. 2022 15:00)
Dobrý deň, náhradnú batériu je možné u nás zakúpiť. Cena batérie je 64,90 euro + doprava 5 euro + dobierka 1,60 euro. Momentálne sú batérie objednané, približný termín dodania je 30.11.2022. Najlepšie bude, keď nám pošlete objednávku na email.
Veronika Bodlalová (07. 06. 2022 07:34)
Včera vysával ako obvykle, vždy si ho pustím cez apku keď nie som doma.
Keď som prišla, bolo hotovo, len robot sa nevratil do nabijacej stanice a teraz vôbec nereaguje, akoby bol úplne vybitý, ako to nabiť? V apkke ukazuje ze je off line, tak sa s ním nedá nič robiť.
Na tlačítka nereaguje
Martina (07. 06. 2022 10:38)
Dobrý deň, pravdepodobne došlo k nejakému výpadku cloudu alebo k nejakej aktualizácii aplikácie. Poradili by sme teda preinštalovať aplikáciu a znovu napárovať.
Rasto (02. 06. 2022 17:40)
Dakujem
Lukáš (03. 06. 2022 08:23)
Dobrý deň, problém môže byť umiestnením stanice. Ak sa ale vyskytla chyba po dlhšom používaní, tak môže byť problém v batérii a jej poklese kapacity, to by bola potrebná jej výmena.
Marika (28. 05. 2022 16:31)
Lukáš (30. 05. 2022 08:36)
Dobrý deň, podľa popisu závady bude treba riešiť reklamáciou robota u Vášho predajcu.
Dominika (04. 05. 2022 08:26)
Martina (04. 05. 2022 09:45)
Dobrý deň, náhradné batérie sú skladom, cena je 64,90 € + doprava 5 € + dobierka 1,60 €. V prípade Vášho záujmu je možné vytvoriť objednávku e-mailom, s doplnením adresy doručenia a telefónneho kontaktu na spojenie s vodičom.
Rastislav (20. 03. 2022 12:50)
Lukáš (21. 03. 2022 08:38)
Dobrý deň, po resete robota bude nutné vždy znovu pripojiť k wi-fi.
Soňa (19. 01. 2022 16:57)
Martina (19. 01. 2022 17:04)
Dobrý deň, pokiaľ bude mať robot možnosť stanicu dohľadať a nebude mu v ceste stáť nejaká prekážka, ktorú by nebol schopný prejsť, vráti sa po dokončení upratovania do nabíjacej stanice.
dusan (12. 01. 2022 13:57)
Lukáš (12. 01. 2022 14:32)
V prípade, že čistenie nepomohlo, tak odporučíme vykonať reset do továrenského nastavenia, prípadne bude treba reklamovať u svojho predajcu.
Kristina (05. 01. 2022 19:39)
Martina (18. 01. 2022 17:33)
Dobrý deň, poradili by sme preinštalovať aplikáciu. Nechajte robota riadne dobiť v dobíjacej stanici, pred prvým použitím je potrebné aspoň 5-6 hod. Keby Vaše problémy aj naďalej pretrvávali, odporučili by sme reklamáciu.
Dušan Fusko (01. 01. 2022 21:46)
Lukáš (05. 01. 2022 21:22)
Odporučíme vykonať reset wi-fi, pokiaľ nepomôže, tak zaslať vysávač na reklamáciu na kontrolu.
Martina (30. 12. 2021 16:23)
Michal (30. 12. 2021 16:54)
Dobrý deň, batériu pre tento model máme v neverejnej ponuke ako servisný diel. Jej cena je 64,90 €. Objednajte si ju prosím cez náš email a pýtajte si batériu s produktovým kódom 104569.
Rastislav Antol (06. 08. 2021 13:04)
Zorko (21. 08. 2021 20:59)
Vysávač nepracuje ak má menej ako 20% batérie kôli jej ochrane a predĺženiu životnosti.
Lukáš (06. 08. 2021 13:32)
Robot upratuje do doby než vyhodnotí, že je upratané. Prípadne sa zájde dobiť, ak klesne stav batérie pod určité percento. Nijako inak sa nastaviť nedá
Rastislav Antol (06. 08. 2021 11:13)
Martina (06. 08. 2021 11:44)
Dobrý deň, pravdepodobne boli tieto predmety v priebehu čistenia povysávané z podlahy. Vami popisované krúžky nie sú súčasťou robota ani jeho príslušenstva.
Rastislav Antol (06. 08. 2021 18:26)
Rastislav Antol (06. 08. 2021 18:37)
Erika (18. 05. 2021 12:28)
Lukáš (18. 05. 2021 13:54)
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia, a ak nepomôže, riešiť reklamáciu. Manuál je k stiahnutiu na našej stránke tu.
Alena (10. 04. 2021 11:31)
Lukáš (10. 04. 2021 12:21)
Dobrý den, doporučím robota kompletně vyčistit, případně zjistit, zda nediagnostikuje nějaký problém v aplikaci.
Andrea (23. 02. 2021 19:12)
a prosím vás, dá sa poslať manuál po slovensky?
za vybavenie ďakujem
Lukáš (24. 02. 2021 09:07)
Dobrý deň, uistite sa najprv prosím, či máte sieť 2,4 GHz. A manuál u nás nájdete tu: https://www.roboticky-vysavac.sk/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential/na-stiahnutie
Stanka (10. 02. 2021 09:22)
Martina (10. 02. 2021 09:40)
Dobrý deň, áno robot je vybavený senzormi proti pádu zo schodov. To je už dnes samozrejmosť, takže to takmer nikto neuvádza v popiskoch.
Ingrid (31. 01. 2021 20:02)
Martin (01. 02. 2021 11:43)
Dobrý den, rezence můžete najít na našich CZ stránkách zde https://www.roboticky-vysavac.cz/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential/recenze#tabs
Aktiz (09. 01. 2021 00:21)
Veronika (09. 01. 2021 17:19)
Dobrý deň, áno, robota možno použiť aj bez aplikácie, ale iba spustiť, nič bez aplikácie nenastavíte.
Vladimíra (07. 01. 2021 14:11)
Lukáš (07. 01. 2021 14:38)
Dobrý den, zašlete nám na náš email číslo objednávky a manuál Vám zašleme.
Kundrová (08. 01. 2021 20:50)
Veronika (13. 01. 2021 16:52)
Dobrý deň, manuál je voľne na stiahnutie v záložke "Na stiahnutie" pri tomto produkte - https://www.roboticky-vysavac.sk/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential/na-stiahnutie#tabs
JAN (05. 01. 2021 14:29)
Veronika (05. 01. 2021 15:27)
Dobrý deň, robot je kompletne vybavený pre prvé použitie, takže nie je nutné hneď dokupovať. Po opotrebení odporúčame vymeniť filtre a kefy podľa stavu.
Helena (03. 01. 2021 10:44)
Lukáš (04. 01. 2021 11:59)
Dobrý deň, gyroskop slúži na orientáciu v priestore, vďaka tomuto senzoru sa už pohybuje systematicky. S možnosťou prenášať robota nemá nič spoločné, ale prenášanie je samozrejme možné.
Simona (29. 12. 2020 10:57)
Martina (29. 12. 2020 14:40)
Dobrý deň, súčasťou balenia sú bočné kefky a Hepa filter v zbernom koši.
Tatiana (27. 12. 2020 14:16)
Martina (28. 12. 2020 10:21)
Dobrý den, u tohoto modeu je pouze gyroskopická navigace, tudíž si robot nebude schopen uložit mapu místností. Bude jezdit systematicky dle svého určitého algorytmu. Přes mobilní aplikaci lze vysavači nastavit časování nebo ho kdykoli spustit.
JOZEF (09. 12. 2020 18:55)
Martina (10. 12. 2020 08:52)
Dobrý deň, balenie obsahuje:
- 1x Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential (súčasťou je aj Li-ion batéria)
- 1x Nabíjacia základňa
- 1x Napájací kábel
- 1x Čistiaci nástroj
- 1x Používateľský SK manuál
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.