0 €
Robotický vysávač
Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1)
Diskusia Robotický vysávač Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1)
Eva (05. 11. 2024 13:21)
Erika (05. 11. 2024 13:48)
Dobrý deň, radi vám pomôžeme s opravou. Stačí k nám robota zaslať na našu adresu ROBOT WORLD s.r.o., reklamačné a servisné oddelenie, Mlynská 304, 547 01 Náchod (vjazd od polikliniky). S pozdravom Robotworld
Nikol (19. 08. 2024 11:32)
Veronika (21. 08. 2024 16:22)
Dobrý deň,
odporúčame robota vyčistiť, vyresetovať a potom sa problém stále zobrazuje, treba vymeniť modul alebo predať na servis. Krásny deň
František (25. 08. 2023 15:31)
Veronika (25. 08. 2023 17:32)
Dobrý deň,
môže sa jednať iba o koniec životnosti batérie alebo problém v elektronike. Odporúčame servisnú prehliadku robota. Krásny deň
František (26. 08. 2023 11:17)
Veronika (27. 08. 2023 15:42)
Dobrý deň,
v tom prípade bude potrebné nechať robota skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň
Daniel Dian (19. 09. 2022 17:48)
Prestal mi svietiť displej na vysávači. Vysávač je funkčný.
Predpokladám. že som displej nemohol vypnúť manipuláciou s robotom alebo ovládačom. Vedeli by ste mi poradiť čo mám skúsiť napr: vybrať batériu ....
Ďakujem za akúkoľvek odpoveď.
Martina (20. 09. 2022 13:45)
Dobrý deň, pokiaľ displej nesvieti, skúste robota resetovať, poprípade z neho na pár minút vybrať batériu a po pár minútach skúste robota zapnúť. Keby problémy aj naďalej pretrvávali, bude nutná servisná kontrola.
Daniel Dian (20. 09. 2022 21:07)
Prajem pekný deň.
Daniel Dian (20. 09. 2022 21:45)
Ešte raz ďakujem za radu.
Frantisek (09. 07. 2022 11:51)
Martina (11. 07. 2022 11:05)
Dobrý deň, pokiaľ Vám neprišiel žiadny overovací kód, chvíľu vyčkajte a potom skúste vykonať prihlásenie znova. Poprípade bude nutné zadať inú e-mailovú adresu pri registrácii.
František (11. 07. 2022 16:37)
Michaela (24. 06. 2022 20:55)
Lukáš (27. 06. 2022 10:45)
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať či sa hlavná kefa otáča, prípadne ju vyčistiť. V prípade, že toto nepomôže, tak bude treba riešiť reklamáciou.
Ladislav Bagyanszky (29. 12. 2021 09:51)
Martina (29. 12. 2021 14:46)
Dobrý den, k vybranému modelu máme k dispozícii len aktuálne príslušenstvo.
Kristína (26. 08. 2021 14:29)
Katrin (26. 08. 2021 14:55)
Dobrý den, robotický vysavač Symbo xbot 5 má přejezdovou schopnost 1,5cm. Krásný den
Branio (12. 01. 2021 07:28)
Ked vlozim kazetu naplnenu vodou a nastavim akykolvek prietok vody, voda sa vobec nemina. Stroj sice jazdi po izbe ale vobec nezvlhcuje a neumyva. Vsetko vypada spravne nastavene.
Co by ste mi doporucili prosim ? Dakujem
Martina (12. 01. 2021 08:54)
Dobrý den, zkontrolujte, zda knoty, které jsou v nádobce, nejsou ztvrdlé. Dále se podívejte, zda v nádobce není usazen např. vodní kámen. To by se mohlo stát v případě, že by ve vaší domácnosti byla tvrdá voda. Pokud by vaše problémy přetrvávaly, doporučili bychom zaslání robota k reklamaci
Branislav Kajuch (12. 01. 2021 14:20)
Anita (22. 12. 2020 00:17)
Veronika (22. 12. 2020 11:19)
Dobrý deň, uistite sa prosím, že je hlavná kefa správne nasadená (a nechýba ani ložisko alebo iná súčasť). Ak to nepomôže, bude musieť bohužiaľ do servisu. Odporúčame to neodkladať a zaslať na reklamáciu. Postup nájdete na našich stránkach.
Silvia Sekerková (11. 12. 2020 08:51)
chcela by som sa spýtať aký výškový rozdiel dokáže vysávač zdolať. Ďakujem
Lukáš (11. 12. 2020 09:18)
Dobrý deň, dokáže prekonať nerovnosti až do 1,5 cm. S nasadeným mopom sa schopnosť znižuje na cca. 1 cm.
Juraj novak (08. 09. 2020 20:35)
Lukáš (09. 09. 2020 08:34)
Dobrý deň, v tomto prípade bude nutné robota zaslať k nám na reklamáciu tu je postup. Zdá sa, že bude problém s pohonnou jednotkou kefy.
Martina (25. 03. 2020 08:13)
Vysavac som si kupila na zaciatku juna 2019, do minuleho vikendu som s nim bola vysoko spokojna, po kazdom pouziti som ho dokladne vycistila a slapal, hoci poslednu dobu sa mi zdal hlucnejsi, ale nejako mi to neprekazalo, minuly vikend na nom vyskocila chybova hlaska E 49, ze je problem s rotacnou kefou, tak som ho, vypla, opat dokladne vycistila a skusila pustit, nepomohlo. Tak som ho vratila do stanice, nech sa nabije, a ze skusim na druhy den. Opat ta ista hlaska! V navode je pisane, ze ked opakovane vypisuje tuto hlasku, tak mam kontaktovat zakaznicky servis, takze co dalej s nim mozem urobit? Dakujem
Martin (25. 03. 2020 09:11)
Dobrý den, v tomto případě bude nutné robota zaslat k nám na reklamaci/servis zde je postup https://www.roboticky-vysavac.sk/reklamacie. Zdá se že bude problém s pohonnou jednotkou kartáče.
Lenka Keratová (01. 03. 2020 22:01)
Lukáš (02. 03. 2020 10:07)
Dobrý deň,
mrzí nás Váš problém. Pokiaľ nepomohlo čistenie, tak bude potrebné robota poslať na reklamáciu. Postupujte prosím podľa pokynov na https://www.roboticky-vysavac.sk/reklamacie Robota Vám čo najrýchlejšie opravíme a vrátime späť.
lukas (03. 02. 2020 11:26)
Pri pohybe smerom do doku (ked je sanie vypnute) ma normalny zvuk. Bocne kefy, hlavna kefa a zasobnik s filtrom su vycistene. Viete poradit? Je to motor?
Michal (03. 02. 2020 11:40)
Dobrý deň, mrzí nás problém s robotom. Skúste najprv vyčistiť všetko, čo ide (napr. aj ložisko hlavnej kefy), ak to nepomôže, bude potrebná reklamácia.
Lucia (20. 01. 2020 18:53)
Michal (21. 01. 2020 09:44)
Dobrý deň, tento model má infračervené senzory umiestnené v nárazníku, pomocou ktorých dokáže rozpoznávať prekážky pred sebou. Pri upratovaní sa snaží vyhnúť prekážkam, respektíve dochádza k spomaleniu robota a ľahkému kontaktu s nábytkom a inými predmetmi v umiestnenými na podlahe, aby upratal aj tesne pri. Takto to má aj množstvo iných modelov na trhu.
Jozef (28. 12. 2020 16:04)
Vysávač som kúpil 12/2020
Po spustení nepracuje tak ako uvádzate naráža do všetkého ako keby ho to bavilo; ťažko sa vracia do základne a pripadá mi že vysáva veľmi chaoticky počas vysúvania sa vracia na už prejdené miesta a niektoré vynecháva
Poprosím o stanovisko
Ďakujem
Martina (29. 12. 2020 09:55)
Dobrý den, pokud máte členitý prostor, vysavač může mít problém s orientací v prostoru a může se stát, že na některá místa zajede vícekrát. V tomto případě bychom doproručili vysavač pouštět po jednotlivých místnostech, nebo mu nastavit zábranu pomocí magnetické pásky.
Jozef (02. 01. 2021 13:32)
Dnes som ho po nabití pustil 21 minút upratoval a 14 minút sa vracal na základnú miesta čo upratal sa na aplikácii nezhodujú s priestorom uvažujem o odstúpení od zmluvy a vrátení hotovosti
Poprosím o stanovisko ako postupovať
Ďakujem
Aleš (02. 01. 2021 13:36)
Dobrý den, do emailu, Vám byl zaslán postup vrácení zboží.
Lucia (05. 12. 2019 09:52)
Michal (05. 12. 2019 10:10)
Dobrý deň,
mrzí nás Váš problém. Pokiaľ nepomohlo čistenie hlavnej kefy podľa návodu na str. 16, tak bude potrebné robota poslať na reklamáciu. Postupujte prosím podľa pokynov na https://www.roboticky-vysavac.sk/reklamacie Robota Vám čo najrýchlejšie opravíme a vrátime späť.
Lucia (05. 12. 2019 10:42)
Olga Kovalikova (27. 11. 2019 18:54)
Michal (28. 11. 2019 09:21)
Dobrý deň, br>robot má zrejme zanesené sanie, odoporúčame vyčistiť kefy a filtre, a pokiaľ sa stav nezmení, robot bude musieť ísť k servisnej prehliadke.
Jana Med/ová (29. 08. 2019 08:16)
Michal (11. 11. 2019 15:04)
Dobrý deň, malo by sa zrušiť. Skúšali ste cez mobil aj priamo na robote (ovládačom?). Po úspešnom nastavení zrušenia by mala zaznieť hláška o zrušení (v angličtine). Zaznela?
Jana (11. 11. 2019 15:11)
Michal (11. 11. 2019 16:02)
Mrzí nás neskorá odpoveď, systém nás neupozornil na novú otázku, až teraz som si ju všimol. Lepšie odpovedať neskoro, ako otázku zmazať :) Ale ďakujeme Vám za informovanie, že je teraz všetko v poriadku!
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.