0 €
Diskusia Robotický vysávač Sencor SRV 9250BK
Marek (08. 07. 2024 21:30)
Julia (09. 07. 2024 15:30)
Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie, tudíž nová baterie by měla tento problém vyřešit. Pěkný den.
David (04. 06. 2024 14:55)
Julia (04. 06. 2024 14:58)
Dobrý den,
ZDE můžete objednat baterii, která je kompatibilní s vysavačem Sencor SRV 9250BK.
Margita (28. 09. 2023 18:32)
Lukáš (02. 10. 2023 08:27)
Dobrý den, pokud čištění nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. Robot tuto chybu bude hlásit i pokud bude závada na laseru.
Maria (28. 11. 2022 11:47)
Martina (28. 11. 2022 12:18)
Dobrý deň, poradili by sme skontrolovať priechody, kadiaľ preteká voda, či nie sú zanesené nejakou nečistotou. Ďalej skúste cez mobilnú aplikáciu navýšiť prietok vody.
Michal (12. 05. 2022 14:17)
mám problem s ovladanim robota cez mobilné data mimo lokalnej wifi. skusim som spárovať na novo, no problém sa opakoval, nevie načítať mapu, ani stav robota. Viete mi poradiť ? ďakujem
Martina (12. 05. 2022 14:24)
Dobrý deň, pokiaľ bol vykonaný reset robota, preinštalovaná aplikácia a nové párovanie, a robot aj napriek tomu nemožno ovládať pomocou mobilných dát, odporučili by sme kontaktovať priamo podporu Sencor, či nejde o nejaký výpadok aplikácie.
Lukas (13. 02. 2022 08:53)
Katrin (14. 02. 2022 15:15)
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem. Doporučujeme vysavač reklamovat, zde naleznete kompletní informace, jak postupovat. Krásný den
Stanislava Mišutová (23. 04. 2021 14:36)
Martina (23. 04. 2021 16:18)
Dobrý deň, pre uloženie mapy musí robot vyjsť a zájsť späť do stanice, inak sa mapa neuloží. Pre nastaveni epostupujte podľa pokynov v aplikácii. Ohľadom bližších informácií s nastavením mobilnej aplikácie by sme odporučili kontaktovať priamo výrobcu a poradňu Sencor - www.sencor.sk/kontakt.
Katarína (19. 04. 2021 11:36)
S pozdravom, Katarína Grigely
Lukáš (19. 04. 2021 14:59)
Dobrý deň, bohužiaľ, vyzerá to na reklamáciu. Reklamujte u svojho predajcu. V prípade, že ste zakúpili u nás, všetky potrebné informácie nájdete na: https://www.roboticky-vysavac.sk/reklamacie
Petra Košová (18. 01. 2021 21:53)
Lukáš (19. 01. 2021 11:21)
Dobrý deň, žiaľ, saciu silu výrobca neuvádza.
Jozefína (25. 11. 2020 12:41)
Lukáš (25. 11. 2020 12:47)
Dobrý deň, ak ide o nového robota, tak bude problém v tom koberci a nebude možné ho týmto robotickým vysávačom vysávať. Ak sa chyba vyskytla až po dlhšej dobe, tak bude stačiť očistiť protipádové senzory a robot by mal tento koberec čistiť ďalej. Spôsob čistenia by mal byť popísaný v návode na použitie.
Jozefína (14. 01. 2021 13:33)
Martina (14. 01. 2021 14:02)
Dobrý den, robot může mít problém s úklidem v případě, že koberec bude černé barvy.
Horecka Miroslava (18. 02. 2020 19:40)
Dakujem
Michal (19. 02. 2020 08:58)
Dobrý deň, momentálne je možné vyznačenie zakázanej zóny len cez magnetickú pásku. ... Modely 9250 a 8250 sú prakticky rovnaké, líšia sa (okrem dizajnu) len spôsobom navigácie, v praxi to nemá až tak veľký význam.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.