0 €
Robotický vysávač
iRobot Roomba 966 WiFi
Diskusia Robotický vysávač iRobot Roomba 966 WiFi
Cendo (07. 05. 2022 19:01)
Lukáš (09. 05. 2022 10:02)
Dobrý deň, určite odporučíme ešte raz skontrolovať dobíjacie kontakty. Je potrebné aby boli kontakty naozaj lesklé bez známok znečistenia. V prípade, že sa robot ani potom nebude dobíjať správne, tak odporučíme ho reklamovať alebo riešiť servisnou diagnostikou, prípadne ešte odskúšať zakúpenie novej batérie.
Juraj (10. 10. 2020 14:51)
Lukáš (12. 10. 2020 08:15)
Dobrý den, je nám líto, ale tuto funkci model 966 nemá.
Tibor (08. 03. 2020 16:44)
Dakujem
Lukáš (09. 03. 2020 16:26)
Dobrý den, rozdíl je pouze v barvě. Krásný den
Anna Galádová (25. 02. 2020 20:33)
Michal (26. 02. 2020 09:17)
Dobrý deň, v prípade, že robot zvládne vysávanie na jedno nabitie, tak nie je potrebné nabíjaciu stanicu prenášať.
Jana (10. 03. 2019 17:50)
lenka (29. 07. 2018 11:31)
Patrik (31. 07. 2018 12:49)
Dobrý den,
co Vám píše za chybu když se Vám k vysavači nelze připojit?
baky (30. 08. 2017 14:14)
Patrik (31. 08. 2017 11:25)
Dobrý deň,
v aplikácii ani na robotovi nieje treba nič viac nastavovať. Stačí robota doma pripojiť na wifi a potom je možné robota ovládať buď z inej wifi alebo cez dáta. Kontaktujte nás prosím cez email, ako sa aplikácia správa a prípadne či hlásí nejakú chybu.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.