0 €
Robotický mop
iRobot Braava 390 Turbo
Diskusia iRobot Braava 390
Ľubi ca (14. 11. 2022 17:24)
Martina (15. 11. 2022 09:06)
Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že robot vykazuje tieto závady. Pokiaľ to bude možné, poprosili by sme o zaslanie reklamačného protokolu zo servisného strediska s ich vyjadrením. Následne by sme skúsili preveriť.
Daniela (08. 10. 2022 16:23)
ked Braavu zapnem, 6x zapipa a vypne sa.Kolieska ok aj nasadena utierka spravne.Ma sice uz par rokov, ale bola pouzita max 15x.
Lukáš (10. 10. 2022 10:31)
Dobrý deň, odporučíme vykonať výmenu batérie (originál alebo neoriginál), v prípade, že by to nepomohlo, tak by bolo treba riešiť servisnou diagnostikou robota.
Anna (10. 11. 2021 13:07)
Z koliesok mopu odpadol "dezen". Čím ju môžem nahradiť?
Martina (10. 11. 2021 14:56)
Dobrý deň, ak sa odlepil dezén kolies na robotickom mope, jedinou možnosťou by bolo zaslanie mopu na reklamáciu (ak je stále v záruke), alebo na servisnú opravu do servisného strediska. Tento diel bohužiaľ nie je možné ani zakúpiť u nás, či objednať.
Anežka (06. 05. 2020 10:42)
Môj iRobot Braava po zapnutí funkcie mopovania mopuje len pár sekúnd, nato sa zastaví, 4x zapípa a vypne sa.
Kde môže byť chyba?
Michal (06. 05. 2020 11:03)
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať riadne nasadenie utierok a prípadne aj skontrolovať dezén na kolesách. Ak je všetko v poriadku a robot stále nefunguje tak, ako má, bude potrebná servisná oprava. Prípadne podľa veku robota (2+) by mohol byť ešte problém v batérii robota.
Iveta Chabadová (27. 10. 2021 15:20)
Lukáš (27. 10. 2021 15:49)
Dobrý deň, batériu je možné objednať tu: www.roboticky-vysavac.sk/irobot-braava-390t/prislusenstvo
linda (28. 02. 2020 10:29)
Michal (28. 02. 2020 12:02)
Dobrý deň, každá výstraha špecifikuje určitý problém, preto potrebujeme vedieť počet zablikaní. TU nájdete návod, kde môžete dohľadať dôvody blikania robota (na konci). Môže byť napríklad problém len vo vyčerpaní nabíjacích cyklov batérie, čo by mohla vyriešiť prípadná výmena batérie.
linda (28. 02. 2020 12:16)
Michal (28. 02. 2020 13:31)
Dobrý deň, podľa toho čo uvádzate ide o koniec životnosti batérie. Ak je batéria staršia, tak už bohužiaľ môžu byť vyčerpané jej nabíjacie cykly. V tomto prípade Vám odporúčame výmenu batérie.
Miroslava Mojská (15. 12. 2019 13:00)
Vopred dakujem za pomoc!
Radek (15. 12. 2019 13:11)
Dobrý den,
nejspíše se jedná o vadnou baterii. Doporučím vyměnit baterii a bude vše v pořádku.
Přejeme krásný den
Jarda (17. 01. 2019 16:39)
Martina (17. 01. 2019 16:51)
Dobrý den, dle vyjádření výrobce se jedná o standardní chování robota, kdy po dobití bliká modrá dioda. V manuálu je toto bohužel popsánu pro starší modely kde robot po nabití svítí trvale modře. Takže se nejedná o závadu na robotu.
Patrícia (26. 12. 2018 23:43)
Zdeněk (27. 12. 2018 11:54)
Dobrý den,
bohužel Virtuální zeď či cokoliv podobného robot nemá. Je schopen s poradit i s výklenky, které uvádíte.
Přejeme hezký den
peter (04. 12. 2018 21:37)
Lukáš (05. 12. 2018 09:18)
Dobrý den, nejlepší je mít robota neustále v síti máte tak jistotu, že bude robot nabitý vždy když jej budete potřebovat a zároveň tak nebude hrozit poškození baterie pokud by byla delší dobu vybitá.
Maja (06. 07. 2017 11:21)
chcem sa opýtať, ako dlho vydrží batéria a ako sa to prejavuje, keď slabne. Ďakujem
Zdeněk (06. 07. 2017 13:23)
Dobrý den,
životnost batérie je cca okolo 2,5 let. Že už je baterie na konci své životnosti poznáte podle toho, že se zkracuje doba, po kterou robot jezdí bez potřeby dobít. Na plně nabitou baterii by měl robot zvládnout plochu cca 60 m2 - záleží vždy na členitosti prostoru. Pokud Vám robot po krátké chvílí hlásí, že se potřebuje dobít bude toto nejspíše právě baterií na konci své životnosti.
Přeji pěkný den
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.