0 €
Diskusia Robotický čistič okien Hobot 298 + Sada utierok ZADARMO
Zuzana (14. 07. 2024 21:26)
Chcela by som sa opýtať,kde môže byť problém,keď používame originál detergent na čistenie, handričky sú čisté a stále nám robot zanecháva šmuhy.
Ak by to bolo z tých pásov,ktorými sa pohybuje po okne,ako ich treba vyčistiť?
Prípadne je potrebné najskôr okno umyť s detergentom a potom ho pustiť ešte raz s tou istou žltou utierkou,ale bez detergentu?
Ďakujem
Veronika (19. 07. 2024 15:07)
Dobrý deň,
dôležitá je samozrejme aj údrba pásov, ktorá sa má vykonávať po každom čistení, než robota uložíte do boxu späť. Spôsob čistenia je podrobne popísaný v návode. V prípade, že sú okná veľmi znečistené, je ľahšie ich predmývať po tom pravidelne robota púšťať na dočistenie a leštenie s čistými utierkami. Krásny deň
Peter (09. 11. 2023 08:47)
Po prisatí robota ku oknu dvakrát pípne a súčasne blikne dva krát červená.
Nepokračuje v čistení.
Viete mi poradiť?
Lukáš (09. 11. 2023 12:30)
Dobrý deň, podľa popisu závady odporučíme nechať robota cca. 4 hod. zapojený v sieti a nechať batériu dobiť. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača.
Vladimír (17. 05. 2023 21:47)
Lukáš (18. 05. 2023 09:15)
Dobrý deň, tento model je možné používať iba na zvislé plochy. Pokiaľ chcete čistiť šikmé plochy alebo dokonca vodorovné, tak je potrebné voliť modely s guľatými utierkami napríklad model 388.
Martin (23. 01. 2022 20:25)
Lukáš (24. 01. 2022 13:19)
Dobrý deň, na čistenie s použitím prípravku je potrebné používať žlté utierky. Pokiaľ zostávajú šmuhy v mieste aplikácie prípravku, tak je možné prípravok skúsiť nariediť destilovanou vodou.
Dalibor Trúsik (13. 12. 2021 11:32)
Martina (13. 12. 2021 14:55)
Dobrý deň, či je diaľkové ovládanie funkčné, je možné vyskúšať pod fotoaparátom mobilného telefónu, kedy uvidíte slabé fialové svetlo. V prípade, že tento fialový lúč neuvidíte, ovládač je nefunkčný a odporučili by sme ho reklamovať.
Ivana (11. 11. 2021 17:08)
Lukáš (12. 11. 2021 09:37)
Dobrý deň, je potrebné spustiť automatické čistenie auto hore (na diaľkovom ovládaní vrchná šípka nahor) - robot vyjde na horný okraj okna a následne ho celé vyčistí. Robot potom po skončení čistenia vždy zastaví na okne dole.
Ivana (30. 05. 2021 20:57)
Martina (31. 05. 2021 11:10)
Dobrý deň, robot je vybavený pohybovými senzormi, ktoré zaznamenajú hranu okna a automaticky sa zastaví. V prípade, že by hrozil pád robota (v priebehu čistenia dôjde k výpadku prúdu, prepätiu), tak okrem záložnej batérie, sa výrobcom odporúča používať poistné lanko, ktoré je súčasťou balenia.
Lukáš (31. 05. 2021 10:14)
Dobrý den, tento model je vhodný i na bezrámová okna. Má protipádové senzory, takže z okna Vám nespadne.
Lucia (06. 04. 2021 22:07)
Dakujem
Lukáš (07. 04. 2021 10:24)
Dobrý deň, model 268 nie je možné ovládať cez mobil, 288 má ovládanie cez mobil a nemá nádobku na vodu, 298 tá nádobka. Pri 298 možno použiť iba originálny čistiaci roztok alebo vodu.
Daniela (20. 03. 2021 18:20)
Lukáš (22. 03. 2021 10:04)
Dobrý deň, lanká nie sú problém, sú pružné a čističu sa prispôsobia.
Miroslava Vrabcová (14. 03. 2021 15:21)
Lukáš (15. 03. 2021 09:43)
Dobrý deň, buď ho prilepte sekundovým lepidlom, alebo, ak je ešte v záruke, pošlite na reklamáciu.
Miro (10. 12. 2020 16:59)
Predchadzajuca verzia Hobot 268 pouzivala 2k tipy handriciek. Zlte na umyvanie a modre na dolestenie. Fungovalo to spolu super. Ak rozumiem tu su len zlte handricky na umyvanie? Dakujem
Lukáš (10. 12. 2020 17:11)
Dobrý deň, áno, dobre tomu rozumiete, už sú len jedny, a používať i môžete ako na umývanie, tak na doleštenie.
Miro (10. 12. 2020 17:38)
Ten rozprašovač sa da aj vypnúť ci strieka stale?
Jana Bertóková (17. 11. 2021 20:55)
Lukáš (18. 11. 2021 13:45)
Dobrý deň, pokiaľ je robot ešte v záruke, tak odporučíme kontaktovať svojho predajcu a riešiť reklamáciu, v prípade, že už nie, vieme Vám pomôcť - viac info TU.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.