0 €
Bočná kefka Samsung Navibot - 1Ľ + 1P
Samsung Navibot bočné kefky - 1x ľavá a 1x pravá:
Bočné kefky sa umiestnia na robotický vysávač Samsung Navibot SR 8825, Samsung Navibot SR 8845, Samsung Navibot SR 8850, Samsung Navibot SR 8855, Samsung Navibot SR 8895, Samsung Navibot SR 8930, Samsung Navibot SR 8950, Samsung Navibot SR 8980 a umožnia vám spoľahlivé čistenie každého rohu. Jedná sa o náhradné bočné kefky pre robotický vysávač Samsung Navibot. Odporúčame výmenu v rozmedzí 6 - 12 mesiacov (podľa toho, ako často a na akom povrchu sa robot používa).
Vhodné pre modely Samsung:
- Navibot série SR87xx, SR88x, SR89xx; Samsung Navibot Airfresh SR8F30, SR8F31, SR8F40, SR8F51, Samsung Navibot SR8730, SR8750 Light VR10ATBATGY/SW, VR10ATBATRD/SW, VR10BTBATBB/SW, VR10BTBATUB/SW, Samsung Navibot SR8824, SR8825, SR8828, SR8830, Samsung Navibot SR8840, SR8841, SR8843, SR8844, SR8845, SR8846, SR8847, SR8848, SR8849, Samsung Navibot SR8850, SR8855, SR8857, SR8875, SR8877, SR8895, SR8895 Silencio, SR8896, SR8897, SR8898, SR8990, Samsung Navibot VCR8730, VCR8750, VCR8824, VCR8825, VCR8830, Samsung Navobot VCR8840, VCR8843, VCR8844, VCR8845, VCR8845T3A, VCR8846, VCR8847, VCR8848, VCR8849, Samsung Navibot VCR8850, VCR8855L3A Silencio, VCR8855L3B, VCR8857, VCR8877, VCR8894, VCR8896, VCR8897, VCR8855, VCR8895, Samsung VC-RL52V, VC-RM52VR, VC-RL52VB, VC-RM72VR, VC-RM72W, VC-RL77V, VC-RL84V, VC-RL84VR, VC-RL87V, VC-RL87VR, VC-RL87W, VC-RM84V, VC-RM84VB, VC-RM94W, Samsung Navibot VR10ATBATRG, VR10ATBATUB, VR10F71UCA, VR10F71UCAC, Samsung SR10J5052U
Obsah balenia:
- 1 ks bočná kefka ĽAVÁ
- 1 ks bočná kefka PRAVÁ
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.