0 €
Inštalácia robotickej kosačky Robomow a Gardena
Ak si neviete dať rady s inštaláciou robotickej kosačky, alebo len nemáte čas si kosačku nainštalovať sami, inštaláciu Vám rád prevedú naši špecialisti. Prídu k Vám aj s kosačkou, nainštalujú a otestujú ju, zaškolia Vás, poradia a zodpovedia všetky Vaše otázky. Inštalácie vykonávame prednostne na kosačky zakúpené u nás. Kosačky zakúpené u iných predajcov Vám tiež radi nainštalujeme, je potrebné ale počítať s poplatkom za dopravu k Vám i späť, a to 0,40 €/km.
Robotickú kosačku nainštalujeme iba na záhradu, ktorá je pre prevádzku kosačky vhodná, ale všetko s Vami ešte dostatočne prekonzultuje náš technik.
Obvodový kábel zakopávame pod povrch, a je tak dostatočne chránený pred mechanickým poškodením napr. pri vertikutácii.
Uvedená cena platí pri inštalácii kosačiek Robomow a Gardena. Služba inštalácie robotickej kosačky zahŕňa položenie vodiaceho kábla, umiestnenie nabíjacej stanice, sprevádzkovanie robotickej kosačky a zaškolenie obsluhy s robotickou kosačkou.
V prípade väčších úprav na záhrade (ako napr. rezanie a rozoberanie dlažby, terénne úpravy, a pod.) môže byť podľa zložitosti cena navýšená po dohode s technikom na mieste.
Inštalačný materiál nie je zahrnutý v cene inštalácie.
Službu ponúkame po Slovensku do cca. 100 km od Bratislavy. A za priaznivého počasia.
Vrátenie tovaru v 60 dennom termíne
Nakupujte u nás bez starostí. Pre prípad, že by ste si nákup neskôr rozmysleli alebo nevedeli, či darujete ten správny darček, sme pre vás pripravili 60 dennú lehotu na vrátenie nepoužitého tovaru. Vašu platbu potom vraciame obratom!
Ako vrátiť tovar?
- Obal produktu môže byť otvorený, ale bez akýchkoľvek známok poškodenia (natrhnutia krabice a pod).
- Akcia garancia vrátenia platí len na nové výrobky.
- Typickým príkladom sú nevhodné darčeky (2x rovnaké alebo nechcené darčeky).
- V prípade poškodeného obalu alebo použitého produktu akciu nie je možné uplatniť.
- Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na reklamačné oddelenie v kontaktoch.